czwartek, 7 marca 2013

Lara Croft znowu na ekranie

Ostatnio oglądałem materiał o grach komputerowych i specjaliści od marketingu twierdzili, że cykl życia jednej gry to 2-3 miesiące. Czasu jest mało - chwilę temu wyszedł nowy Tomb Raider (nie pytajcie mnie który z kolei i dlaczego ta babeczka jeszcze żyje) a hajs jak wiadomo, musi się zgadzać. Dlatego też zaraz ruszają prace nad nowym filmem. Trochę jestem ciekawy co z tego będzie. 
i pamiętaj Angelina, nie kradniemy kolejnych sierot z grobowców

Dwie części z Angeliną Jolie polegały bardziej na skakaniu, strzelaniu, fikołkach i innych igraszkach, niż na przedstawieniu jakiejś sensownej fabuły (to niestety dotyczy większości adaptacji gier). Powołując się na rzetelne źródła, nad nowymi przygodami Lary będzie pracować ekipa od Infiltracji, co by mogło wskazywać na ciekawy scenariusz. Jednak, nie oszukujmy się, to nie będzie film z zawiłą intrygą, błyskotliwymi dialogami i bogatym tłem charakterologicznym postaci ale kolejny (mniej lub bardziej) akrobatyczny film akcji. 

A ja, mimo że nie przepadam za kinem, chętnie zobaczę efekt finalny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz