wtorek, 5 marca 2013

Czarna flaga powieje w październiku, ale już z PS4

Wczoraj w sieci pojawił się świeżutki trailer (jeden z wielu) Assassin's Creed 4: Black Flag. Wygląda on tak:


Gra wyjdzie w październiku, pojawi się na PC i PS4 (niektórzy piszą też o nowej generacji Xboksa), co gwarantuje świetną grafikę - zresztą luknijcie na trailery z gram.pl - będzie się działo. Tym razem w grze pojawią się piraci (follow up do serii Risen?), jak zwykle też będziemy tłukli Templariuszy. Mam nadzieję, że Ubisoft przyłoży się bardziej do samego gejmpleju, bo trzecia część na PS3 była momentami tak zabugowana, że chciałem ją wywalić do zsypu.

Kilka gier zapowiedzianych wprost (Watch Dogs) lub pośrednio (nowy Deus Ex) zachęca do odkładania kasy na nową konsolę Sony. Jednak info, że gry z PS3 nie będą działały na nowym pleju nieco smuci - oburzam się na to jak prawdziwy Polak i zakładam grupę na fejsie "bojkot Sony" (chyba jednak zrezygnuję bo sprawdziłem ile ich sprzętów mam w domu). Chodzi głównie o GTA V, które ma wyjść również jesienią i z tego co wiem jest w przedsprzedaży na PS3 (no dobra, to o niczym nie świadczy bo w sklepie nie dla idiotów mówią, że premiera na wiosnę - plażo proszę). Trochę zamotałem ale sens jest taki: optymalnym terminem sprzedania PS3 będą wakacje - szczęśliwi ci, którzy mają mocne kompy (tudzież ogólnie PC), bo sobie jakoś sobie czas zorganizują. Zanim wyjdzie PS4 ominie nas premiera GTA V, chyba że... wyjdzie równolegle na nowe konsole, o czym też czytałem na kilku blogach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz